Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
новини, преживявания, технологии, туризъм, споделяне...
Автор: bashka Категория: Лични дневници
Прочетен: 18658 Постинги: 13 Коментари: 2
Постинги в блога от Май, 2015 г.
Поредната OLX измама....

Така или иначе вече не ползвам услугите на този сайт опитващ се да се наложи, като монополист на пазара.
Но ето какво велико нововъведение те изпращат на своите потребители - "лимити за активни обяви в категория Електроника"

Това е една от най - активните и с най - много на брой обяви.
Измъкват се хитро с мотива, че така ще намалее броя на неактуалните и дублирани обяви, ще се подобри търсенето, ще има по качествени обяви...ала бала!

Но те услужливо са предоставили възможност на тези, които иксат да имат по голям брой обяви в тази категория само, че не и без пари. Плащаш си и имаш повече обяви.

Мръсни монополисти!  Това не е бизнес модел, това е подигравка!

Защото вие така или иначе намалихте времето на активните обяви, така че те сами си се деактивират, модераторите ви преглеждат за дублирани обяви и т.н. така, че срам за вас с тези наивни мотиви.

Напишете си го директно и не дразнете хората!
Вече ще се плаща и това е.

Съвсем скоро съм сигурен, че и безплатни обяви вече няма да има. Но така или иначе вече скоро и вас няма да ви има. В България платения бизнес модел в Интернет - просто не РАБОТИ!



Категория: Технологии
Прочетен: 680 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 14.05.2015 18:22
Жалко, че пак се налага да пиша негативи...но това е реалността явно.

Мои близки решиха да станат техни абонати защото е факт, че в доста малки населени места, тяхната комбинирана оферта за сателитна телевизия и Интернет е доста атрактивна. 

И още от началото започнаха безумията...

...първо получаваме известие по телефона като смс, че на еди коя си дата ще ни посети екип за да инсталира услугите, които сме заявили - Интернет и телевизия. Добре, страхотно до тук. Успяваме да се измъкнем от работа за да може да посрещнем техниците. В деня на посещението, получаваме от сутринта смс, че днес в еди колко си часа ще ни посети екип. Настава часа, ние чакаме ли чакаме....никой не идва, никой не дава индикация какво се случва. WTF ?!?
Звъним на 123 защото вече отдавна трябваше да сме на работа, а в дома ни никой не идва. От там с леко нагъл тон ни съобщават, че в нашия район има авария - скъсани кабели и най - рано след няколко дни ще може да дойде екип! WTF again !?!

Драги мениджъви във Виваком, моля Ви - вземете мерки това да не се случва! Не може да се оказва, че фирмата Ви знае за аварията, а да праща смс на клиента, да чака посещение - безумно е!

След това идва деня на посещението - идва екипа, инсталира модема. Не носи техника за да го активира, в дома ни няма компютър в момента. Обясняват ни, че трябва да го активираме първо, има инструкции в пакета. Добре казваме си, звучи лесно. Вечерта се прибираме от работа, носейки си лаптопа и решаваме да активираме Интернет услугата, както и да настроим wifi връзката си - да поставим наше име и парола.
Връзваме се към модема, пренасочва ни към my.contact.bg - пишем името и паролата фигуриращи в протокола оставен ни от техниците. Натискаме бутона "Активирай" ...чакаме, чакаме и пак на началната страница. Хмм...пробваме отново и пак се повтаря същото. Правим рестарт на модема за всеки случай и пробваме пак, но пак същото - вместо да се активира, модема ни пренасочва всеки път към началната страница за активация.
Звъним на 123 - обясняваме за проблема, от там ни казват да опитаме с други име и парола - ок, този път се получава веднага. Хубаво...но първо се наложи да чакаме 20 минути докато ни дигне оператор - въпреки, че стриктно избираме кои цифри да натиснем според проблема, който имаме слушайки инструкциите на централата им - за Виваком нет натисни еди кое си, за технически проблем натисни еди кое си...
След 20 минутно чакане, ми писна и позвъних пак. Този път ни дигнаха на 7-та минута. И другото - редно ли е още от началото да се случват такива проблеми!?!
Но все пак Интернета работи...да не е рекламираните 20 мегабита...но нали връзката не е гарантирана се примиряваме с 12-те, които имаме.

След две седмици - прибираме се от работа и нямаме Интернет.
Хмм...гледаме ADSL индикатора свети, а Интернет - не. Правим рестарт от адаптера за всеки случай - но отново същото. Звъним на 123 - пак познатото - Вашето обаждане е важно за нас, моля изчакайте. Чакаме ...чакаме ... нарочно оставих телефона да звъни - 40 минути!!!!???!!!! Писна ми и затворих, после след 10 минути набрах отново - след 23 минути ми дигнаха. Младеж ми каза, че ще се свърже с нас след малко. Чакаме 30 минути, но никой не се обажда. Звъним пак - след 18 минутно чакане ни дигат и ни се казва, че сме си ресетнали модема и трябва да го активираме.
То бива некомпетентност но това беше върха...
Отговарам вече доста ядосан на човека отсреща, че ако беше се ресетнал името на wifi мрежата ми нямаше да е активно, а щеше да е Vivacom Net примерно...не той твърди своето....и ни се тросва, че го чакали 120 човека с проблеми на линията и това не е телефон за оплаквания!!!??!!!
За всеки случай опитвам това, което казва, с кабел и без - сайта им не се отваря изобщо, просто няма Интернет!!!! След 2-3 часа връзката се оправя и оле имаме Интернет без да правим нищо.

Отново драги мениджъри от Виваком - моля Ви - първо не е редно да се чака толкова време кол центъра ! Това да не е някой селски доставчик на Интернет!?!
Та Вие уж сте един от най - големите такива в България. Редно ли е вече няколко пъти да ми се случва да се чака толкова дълго някой да дигне телефона ? На всичко отгоре не са някакви пикове часове да кажем. Безобразие е!

И второ - некомпетентността на служителите е лошо, много лошо!
Сигурен съм ,че този Ваш служител просто е отбил номера и изобщо не е направил проверка на модема.


Категория: Лични дневници
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове: 0
Търсене

За този блог
Автор: bashka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18658
Постинги: 13
Коментари: 2
Гласове: 7
Спечели и ти от своя блог!
Архив